  • 41. Data: 2010-09-11 10:09:37
    Temat: Re: Czy mogę zezłomować stary towar?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kviat,

    Monday, September 6, 2010, 12:31:54 AM, you wrote:

    [...]

    > Wskaż tę jedną interpretację. Będziemy mogli je porównać i podyskutować :)

    A zatem czekamy na publikację ITPP1/443-555/10/AJ - ja leżałem w
    szpitalu a nasz drogi kfiatuszek nie był łaskaw się pochwalić, że na
    alt.pl.allegro podano sygnaturę interpretacji nieuznającej PzA jako
    sposób zapłaty uprawniający do korzystania z kasy fiskalnej.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2010-09-11 11:40:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    RoMan Mandziejewicz napisal:
> [...]
    > alt.pl.allegro podano sygnaturę interpretacji nieuznającej PzA jako
    > sposób zapłaty uprawniający do korzystania z kasy fiskalnej.

    http://allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=1112251&t=
    1112248

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 43. Data: 2010-09-11 13:26:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek_P,

    Saturday, September 11, 2010, 1:40:23 PM, you wrote:

    > http://allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=1112251&t=
    1112248

    Jest już też na alt.pl.allegro - mi chodziło o bardziej oficjalną
    publikację...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2010-09-12 07:04:52
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

> [...]
    > alt.pl.allegro podano sygnaturę interpretacji nieuznającej PzA jako
    > sposób zapłaty uprawniający do korzystania z kasy fiskalnej.

    Nieuznającej, bo pytacz zapomniał napisać w pytaniu, że nie prowadzi
    ewidencji wpłat bo mu się nie chce.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 45. Data: 2010-09-12 08:16:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Kviat,

    Sunday, September 12, 2010, 9:04:52 AM, you wrote:

    > Nieuznającej, bo pytacz zapomniał napisać w pytaniu, że nie prowadzi
    > ewidencji wpłat bo mu się nie chce.

    W interpretacji podanej przez Ciebnie pytający nie przedstawił
    rzeczywistego obrazu sytuacji i pominął istotne "szczegóły".

    Dokumentacja, o której piszesz, musiałaby powstawać na podstawie
    niepowiązanych ze sobą "dokumentów" generowanych przez dwa różne i
    odrębne podmioty. Na dokładkę nadal brakowałoby w niej wymaganych
    prawem informacji. I dobrze o tym wiesz.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 46. Data: 2010-09-12 14:28:41
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > W interpretacji podanej przez Ciebnie pytający nie przedstawił
    > rzeczywistego obrazu sytuacji i pominął istotne "szczegóły".

    To Twoja opinia.
    Mogę to samo zarzucić tej drugiej interpretacji.

    > Dokumentacja, o której piszesz, musiałaby powstawać na podstawie
    > niepowiązanych ze sobą "dokumentów" generowanych przez dwa różne i
    > odrębne podmioty.

    No musiałaby.
    Tyle, że jednak powiązanych i trzeba chcieć sobie taką ewidencję prowadzić.

    > Na dokładkę nadal brakowałoby w niej wymaganych
    > prawem informacji. I dobrze o tym wiesz.

    A to coś nowego.
    Wszystkie dane, które są potrzebne są dostępne.
    Jak ktoś nie chce (albo nie potrafi) do nich dotrzeć to jego sprawa.

    EOT

    Pozdrawiam
    Piotr