  • 31. Data: 2009-10-06 11:28:32
    Temat: Re: Czy możliwy jest ZWROT niesprzedanego towaru do hurtowni?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Piotrek pisze:
    > Zdefiniuj co rozumiesz przez dobro społeczeństwa i wyjaśnij po czym
    > poznajesz, że to jest dobra definicja.

    tego się nie da zdefiniować, dlatego społeczeństwo prowadzi ciągłe prace
    nad zasadami działania, a prawo jest ciągle modyfikowane.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2009-10-06 11:46:10
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-10-2009 o 13:28:32 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > tego się nie da zdefiniować, dlatego społeczeństwo prowadzi ciągłe prace
    > nad zasadami działania, a prawo jest ciągle modyfikowane.

    Żeby nie sięgać daleko - Rysio i Miro to już społczeństwo czy jeszcze
    brakuje
    Grzesia?

    --
    Tomek

  • 33. Data: 2009-10-06 11:46:17
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > tego się nie da zdefiniować, dlatego społeczeństwo prowadzi ciągłe prace
    > nad zasadami działania, a prawo jest ciągle modyfikowane.

    Hmm, zatem życzę powodzenia społeczeństwu.

    Natomiast ten tok rozumowania najlepiej podsumowałby jeden z komiksów
    Scotta Adamsa, w którym szef zwraca się do (chyba) Dilberta i Alice:
    "róbcie, róbcie a jak będzie źle to wam powiemy".

    Piotrek

  • 34. Data: 2009-10-06 11:48:07
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-10-2009 o 13:27:19 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > Może. Ja nie mam takich fobii.

    Skoro rzeczywistość jest fobią, to pewnie fobia rzeczywistością,
    ale od tego to już inna grupa jest.

    --
    Tomek

  • 35. Data: 2009-10-06 11:59:16
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

    > Żeby nie sięgać daleko - Rysio i Miro to już społczeństwo czy jeszcze
    > brakuje
    > Grzesia?

    Nawet z Grzesiem to jeszcze nie jest społeczeństwo.

    IMHO brakuje jeszcze conajmniej Jurka (SLD, ten co to miał asystenta
    społecznego "z branży") oraz Krzysia (PiS, tego od legalizacji hazardu
    internetowego) :-;

    Piotrek

  • 36. Data: 2009-10-06 11:59:55
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

    > Żeby nie sięgać daleko - Rysio i Miro to już społczeństwo czy jeszcze
    > brakuje
    > Grzesia?

    Nawet z Grzesiem to jeszcze nie jest społeczeństwo.

    IMHO brakuje jeszcze conajmniej Jurka (SLD, tego co to miał asystenta

  • 37. Data: 2009-10-06 12:00:41
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

  • 38. Data: 2009-10-06 14:46:01
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
    > Państwo jest organem powoływanym przez społeczeństwo celem służenia
    > dobru społeczeństwa.

    Fajna teoria, praktyka jednak pokazuje, ze jest to organizacja
    powolana przez waska grupe osob dysponujacych srodkami przymusu
    w celu uzyskania dominacji nad pozostala czescia spoleczenstwa
    i czerpania z tego zyskow. Wszelkimi srodkami represji.
    A ze przy okazji robione jest pranie mozgu o demokracji,
    dobru spoleczenstwa, wolnosci, rownosci i braterstwie to tylko
    sposoby wszczepiania w to spoleczenstwo korzystnych dla wladzy
    sprzezen zwrotnych.

    > Z pozostałymi członkami społeczeństwa i razem powołaliśmy prawo oraz
    > organy je egzekwujące.

    Naprawde? Kiedy to bylo?

    > Kto: Społeczeństwo, któremu to prawo nie odpowiada.

    Hm, zadna rozsadna wladza nie dopuszcza do sytuacji, w ktorej
    jakies prawo nie podoba sie WSZYSTKIM. Zawsze jest grupa zwolennikow.
    Divide et impera!

    > Jak: Poprzez swoich posłów. Oczywiście przy zachowaniu procedur, na
    > jakie się to społeczeństwo umówiło.

    Bez jaj, prosze. Posel przed wyborem obieca wszystko, po wyborze ma to
    gleboko w podogoniu, gdyz wyborca nie mozliwosci egzekucji obietnic.
    Potwierdzona sadownie niemoznosc od czasu proby wyegzekwowania
    walesowskich stu milionow.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 39. Data: 2009-10-07 11:56:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Żeby nie sięgać daleko - Rysio i Miro to już społczeństwo czy jeszcze
    > brakuje
    > Grzesia?

    przykro mi, ale nie znam Twoich kumpli i nie wiem gdzie i jak żyją. W
    ogólności społeczeństwo ziemi tworzą chyba, więc wszyscy razem. W
    szczególności społeczeństwo się umówiło, że podzieli się w mniejsze
    grupki i będzie prościej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 40. Data: 2009-10-07 12:10:07
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 07-10-2009 o 13:56:40 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > ogólności społeczeństwo ziemi tworzą chyba, więc wszyscy razem. W
    > szczególności społeczeństwo się umówiło, że podzieli się w mniejsze

    Tak tak Tristan, zwłaszcza Aztekowie z Hunami się umówili :)

    --
    Tomek