  • 1. Data: 2002-01-08 13:39:26
    Temat: Czy można odliczyć lodówke do zabudowy?
    Od: "MB" <m...@w...pl>

    J.W wiem że guchnię gazową na pewno

  • 2. Data: 2002-01-08 21:14:13
    Temat: Re: Czy można odliczyć lodówke do zabudowy?
    Od: "Dorota Machut" <a...@a...com.pl>

    Moim zdaniem nie mozna odliczac niczego, co da sie zdemontowac.
    Piec kuchenny jest obowiazkowym wyposazeniem kuchni, tak jak zlew,
    a lodowka jest "fanaberia" podatnika.
    Dorota M.

  • 3. Data: 2002-01-08 22:02:24
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    MB wrote:

    > J.W wiem że guchnię gazową na pewno
    nie można.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2002-01-09 07:05:23
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Magdalena Woloszyk napisał:

    > nie można.

    Alez na pewno mozna. Nawet w takim przypadku jest zwiekszony limit ulgi
    remontowej.
    Co do lodowki to w poprzednim poscie.
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 5. Data: 2002-01-09 07:06:38
    Od: Jano <m...@h...gula>

    Dorota Machut napisał:

    > Moim zdaniem nie mozna odliczac niczego, co da sie zdemontowac.
    > Piec kuchenny jest obowiazkowym wyposazeniem kuchni, tak jak zlew,
    > a lodowka jest "fanaberia" podatnika.

    Zabudowe wneki mozna tez zdemontowac, tak jak boazerie, parkiet, kraty
    itp. a mimo wszystko te fanaberie mozna odliczac.
    --
    Pozdrowienia
    J.

  • 6. Data: 2002-01-09 07:43:13
    Od: "glaeken" <g...@p...com>

    Wiec mozna czy nie jak ktos wie to niech napisze a nie ...wydaje mi sie....
    jak ktos ma wizje i cos mu sie wydaje to sie nazywa shizofrenia i to sie
    leczy!
    Takie pieprzenie to mnie wkurza ludzie lodówka to nie boazeria a zlew to nie
    kibel itd. tu chodzi o LODÓWKE DO ZABUDOWY

  • 7. Data: 2002-01-09 09:43:39
    Temat: Re: Re: Czy można odliczyć lodówke do zabudowy?
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Wed, 9 Jan 2002 08:43:13 +0100, "glaeken" <g...@p...com>
    wrote:

> [...]
    >Takie pieprzenie to mnie wkurza ludzie lodówka to nie boazeria a zlew to nie
    >kibel itd. tu chodzi o LODÓWKE DO ZABUDOWY

    Jak Ci się nie podoba to "pieprzenie" to idź do doradcy podatkowego,
    zapłać i weź opinię na piśmie. Jak żałujesz grosza to ciesz się z tego
    co otrzymałeś.

    Sławomir Dąbrowski

  • 8. Data: 2002-01-09 13:45:44
    Od: "Rafal" <d...@p...onet.pl>

    Rozumiem ze kuchnie do zabudowy mozna odliczyc.
    A jak sprawa wyglada z okapem kuchennym do zabudowy?, a moze mozna cala
    kuchnie (meble) wykonana do konkretnego pomieszczenia skoro mozna szafy
    wnekowe ??

  • 9. Data: 2002-01-09 17:14:57
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Jano wrote:

    > Alez na pewno mozna. Nawet w takim przypadku jest zwiekszony limit ulgi
    > remontowej.
    > Co do lodowki to w poprzednim poscie.
    To dotyczyło tematu głównego, czyli lodówki.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 10. Data: 2002-01-10 06:11:04
    Od: "glaeken" <g...@p...com>

    A moze to nie ja zadałem to pytanie o lodówce?!!! Trzeba sie nauczyć czytać
    tego sie nie leczy tylko trzeba popracować.