  • Data: 2007-10-16 07:38:11
    Temat: Re: Czy można odliczyć opłatę za VAT-R?
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    news:lg67h3t8gmsj600mbugda5buj7hlvs8iii@4ax.com...

    > U mnie potwierdzeniem jest bankowy dowód przelewu :)
    >
    > WAM

    u mnie nie, wplacalem w okienku w urzedzie, dostalem potwierdzenie, i
    chwilke pozniej potwierdzenie zabrala mi pani z okienka rejestracyjnego. Ale
    na decyzji VAT mam z tylu pieczatke ze pobrano 170 zl i nr dokumentu , wiec
    moge traktowac to jako dowod wplaty. Kwestia czy moge go ksiegowac w koszty
    2mce po zdarzeniu...
    Anax