eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy muszę osobiście poinformować US o zmianie numeru konta? › Re: Czy muszę osobiście poinformować US o zmianie numeru konta?
    From: "A." <a...@o...pl>
    Subject: Re: Czy muszę osobiście poinformować US o zmianie numeru konta?
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Wed, 07 Jul 2004 11:22:12 +0200

    jureq wrote:

    > Tak naprawdę to do zwrotu podatku numer rachunku jest potrzebny
    > tobie a nie twojemu US (bo ci nie zwrócą jak będzie zły numer). US
    > potrzebuje twojego numeru żeby wiedzieć jaki rachunek ma ci zająć
    > gdy podatku nie zapłacisz.

    Czy jesli na druku NIP-1 podpisze sie pelnomocnik firmy podajac
    swoj adres zamieszkania, to czy potrzebna jest tam jeszcze firmowa
    pieczatka? Wlasciciela firmy nie bedzie prawie do 20.07. i sam
    tego nie zdola zalatwic _terminowo_.

    Czy z NIP-3 (osobistym) moge zwlec troche, tzn. do 20.07.? Podatek
    za 2003 mam juz rozliczony z US, wiecej 'zobowiazan' z ta
    instytucja nie mam w ciagu roku. I nie bardzo wiem, jak US
    zareaguje na list polecony z Niemiec z uaktualnionym NIP-3, gdzie
    jest moj polski adres zamieszkania/zameldowania (tyle ze mnie tam
    wlasciwie nie ma - w Niemczech mam stale zameldowanie).

    Co robic? :-/
    --
    A.
    Arguing with people on the Usenet is like competing in the Special