eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy muszę płacić podwójną składkę zdrowotną gdy mam etat + działalność gospodarczą? › Re: Czy muszę płacić podwójną składkę zdrowotną gdy mam etat + działalność gospodarczą?
  • Data: 2007-03-08 18:16:00
    Temat: Re: Czy muszę płacić podwójną składkę zdrowotną gdy mam etat + działalność gospodarczą?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 5 marca 2007 12:27
    (autor s...@i...com
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <1...@s...googlegroups.c
    om>):

    > Pytanie może naiwne, ale dlaczego ponoć MUSZĘ płacić dodatkową składkę
    > zdrowotną, gdy jestem na etacie w budżetówce (edukacja) i jednocześnie
    > prowadzę działalność gospodarczą?

    Bo wódka droga i lekarze nie mają za co chlać. Marmur też nie jest
    najtańszy, a ZUS i NFZ jeszcze część kibli mają niewyłożone.

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/