    From: bo <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy osoba nieprowadząca DG może wystawić rachunek
    Date: Wed, 09 Feb 2005 10:42:18 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Mi się MOCNO nie podoba :)
    > Primo - stoi w sprzeczności z moim wnioskiem iż umowa nie jest dowodem
    > księgowym. Umowa nie dokumentuje zdarzenia - zgodnie z Kodeksem Cywilnym
    > stanowi *deklarację* i *zobowiązanie* stron do wykonania jakiejś
    > czynności (inaczej nie istniałoby pojęcie "domagania się wykonania
    > umowy").
    > Nadto co w swoim życiu powystawiałem rachnków z tytułu umów o dzieło
    > to moje... przyznając że gofin ma rację zostałbym przestępcą ;) !
    > Nie ma mowy :)

    Mnie tez sie to nie podoba...

    Ordynacja podatkowa niemowi na ten temat NIC,
    Mowi jedynie ze podatnicyprowadzacy DG maja wystaiwac rachunki
    O nieprowadzacych nie mowi...(przynajmniej ja nie znalazlem)

    Skoro nie mowi, to nie zakazuje...
    wiec nie wiem, dlaczegoodpowiadajacy twierdzi,
    ze nei sa uprawnieni..

    Boguslaw