  • 11. Data: 2011-04-29 15:27:01
    Temat: Re: Czy płatnik zapłacił zaliczke z umowy zlecenia?
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2011-04-29 10:35, Maddy pisze:

    > Co nie zmienia faktu, że płatnik ma obowiązek zaliczkę pobrać. A
    > jeżeli pobrał, ma obowiązek wpłacić ją do urzędu i wystawić PIT11.

    W większości przypadków. Jeżeli była to umowa ryczałtowa, wtedy nie
    będzie PIT 11. Są też przypadki, że umowa była wykonywana w 2010 ale
    wypłata nastapila już w styczniu. Wtedy też nie będzie pit11 za 2010r.

    > W tym roku wróciły do mnie 4 pity - bo jakiś student podał miejsce
    > zameldowania w którym go nie ma, ktoś nie odbiera poleconych "jak nie
    > wie co jest w środku" (dosłownie tak mi kobita przez telefon
    > powiedziała, jak zadzwoniła z awanturą, że jeszcze nie dostała PIT11).
    > Dwa wróciły nie wiadomo czemu, odbiorcy twierdzili, że nie było awiza.

    Dokładnie. U mnie w firmie leży ok 200 nieodebranych pitow. W ostatnim
    tygodniu zaczela się gorąca linia telefoniczna, bo ludzie pitow nie
    otrzymali.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)