  • 1. Data: 2014-02-17 15:31:12
    Temat: Czy pojde za to do wiezienia?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Nadplacilem podatek. O 70 zlotych. Pzrez pomylke.

    Dostalem list polecony z Urzedu: "Wzywamy obywatela do
    natychmiastowego stawienia sie w Uzredzie w celu wyjasnienia przyczyn
    nadplaty"

    Czy pojde za to do wiezienia?

    A.L.

  • 2. Data: 2014-02-17 20:10:00
    Temat: Re: Czy pojde za to do wiezienia?
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Uzytkownik "A.L." napisal w wiadomosci :
> [...]
    > Dostalem list polecony z Urzedu: "Wzywamy obywatela do
    > natychmiastowego stawienia sie w Uzredzie w celu wyjasnienia przyczyn

    Od razu do Guantanamo, a w najlepszym razie wyladujesz w Kiejkutach.

  • 3. Data: 2014-02-17 21:06:02
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-02-17 20:10, Piotr wrote:
    > Od razu do Guantanamo, a w najlepszym razie wyladujesz w Kiejkutach.

    Oho! Echelon nakarmiony ;-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2014-02-17 21:12:20
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 17.02.2014 21:06, Piotrek wrote:

    > Oho! Echelon nakarmiony ;-)

    Zamach Kapitan Bąba Brunon Allah Akbar Niedziela Detonacja ;D

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 5. Data: 2014-02-17 21:19:26
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 17.02.2014 21:12, hikikomorisan wrote:

    > Zamach Kapitan Bąba Brunon Allah Akbar Niedziela Detonacja ;D

    Przepraszam za literółki, mialo byc:

    Zapach Kapelusz Bąbel Bruegel Ala Hak Bar Niedziela Denotacja ;D

  • 6. Data: 2014-02-17 23:13:40
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-02-17 15:31, A.L. pisze:
    > "Wzywamy obywatela do natychmiastowego stawienia sie w Uzredzie w
    > celu ..."

    Juz sama opieczętowana koperta podnosi ciśnienie, a tekst
    testuje zwieracze poddanemu. A poddany bez względu na konsekwencje i
    rodzaj wykonywanej pracy ma rzucać w tym dniu wszystko i zaper...ć ze
    sraczką z kwitami w zębach do urzędasa.

    A u fryców.
    Dzwoni telefon.
    "Dzień dobry Helga Szwabówna z US. Czy rozmawiam z panem KS?
    Tak, przy telefonie.
    HS - Przepraszam najmocniej że niepokoje, ale mamy drobną nieścisłość w
    pańskim zeznaniu podatkowym za rok xxxx. To nic poważnego, ale wymaga
    pańskiej obecności w US celem wyjaśnienia. Jaki jest dla Pana dogodny
    termin wizyty?
    KS - Proponuje trzeci kwartał xxxx roku. (a był początek roku)
    HS - dziękuję bardzo za informację, do zobaczenia."

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 7. Data: 2014-02-18 03:28:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:
> [...]
    >
    > Dostalem list polecony z Urzedu: "Wzywamy obywatela do
    > natychmiastowego stawienia sie w Uzredzie w celu wyjasnienia przyczyn

    Odpisz im, że obywatel nie ma czasu na pierdoły i żeby omyłkową nadpłatę
    zwrócili na konto zgodnie z tym co mają w aktach.

  • 8. Data: 2014-02-18 10:53:15
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-17 23:13, KS pisze:

> [...]
    > KS - Proponuje trzeci kwartał xxxx roku. (a był początek roku)
    > HS - dziękuję bardzo za informację, do zobaczenia."

    jakich szwabów? - tak mialem w swoim poprzednim USie w Poznaniu. Normą
    były telefony w stylu: "jak by Pan znalaz chwilke w ciagu najblizszego
    miesiaca, to nie musialabym listu do Pana wysylac (w domysle w
    opiecetowanej kopercie podnoszacej cisnienie)..."

    W aktualnym USie - tez w Poznaniu - instytucja opieczetowanej koperty,
    to podstawowe narzedzie kontaktu WŁADZY ze smieciem (czytaj podatnikiem)...

    Pozdro

    Maseł

  • 9. Data: 2014-02-21 22:58:12
    Od: p...@...pl

    On Mon, 17 Feb 2014 08:31:12 -0600, A.L. <a...@a...com> wrote:

> [...]
    >
    >Dostalem list polecony z Urzedu: "Wzywamy obywatela do
    >natychmiastowego stawienia sie w Uzredzie w celu wyjasnienia przyczyn

    skorygujesz pita na miejscu lub w domu......i jeszcze ci zwroca
    (wolnosc) te 70 zl. Wazne zeby sie (w)stawic do urzedu.

    Pare lat temu nie wliczylem do dochodu wygranej w loterii (bo
    organizator wyslal pita do urzedu a do mnie - chyba zapomnial lub sie
    zapomnial). Skorygowalem pita i tez wypuscili na wolnosc.

    don't worry