  • 1. Data: 2007-04-23 16:10:03
    Temat: Czy przejdzie taki motyw: 2 notebooki w 1-osobowej firmie
    Od: "Romek" <...@w...pl>

    Czy ktos sie moze przyczepic, ze 1-osobowa firma ma 2 notebooki?
    Chce kupic i amortyzowac 2-gi komputer w 7 miesiecy po kupnie pierwszego,
    ktory tez amortyzuje.
    Nowy komputer bedzie szybszy i nowoczesniejszy od poprzedniego.
    Starego nie chce sprzedawac, bo moze za jakis czas zatrudnie pracownika i
    wtedy bedzie jak znalazl.
    Tylko jak na chwile obecna US bedzie patrzyl na 2 notebooki wrzucone w
    koszty?

    Przy okazji: czy musze sie w ogole tlumaczyc, po co mi notebook, skoro
    wystarczylby komputer stacjonarny?
    Wiem, ze to glupie pytanie, ale za US nie trafisz.

  • 2. Data: 2007-04-23 16:14:06
    Od: DarkStar <p...@g...com>

    Ja jestem zielony, ale nie bardzo widzę z czym mogłyby być problemy
    nawet gdybyś kupił 20 notebooków na firmę, a nie 2. Może potrzebujesz
    każdego notebooka, żeby odpalić dokładnie jedną aplikację? :D Wtedy
    jeszcze mogliby chcieć coś węszyć, ale przy dwóch?
    A to ostatnie pytanie jest rzeczywiście głupie. :D

    DS

  • 3. Data: 2007-04-23 16:43:16
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Romek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos sie moze przyczepic, ze 1-osobowa firma ma 2 notebooki?
    > Chce kupic i amortyzowac 2-gi komputer w 7 miesiecy po kupnie pierwszego,
    > ktory tez amortyzuje.

    Jakie amortyzowac? NIe ma notebokow po 25 000 EUR (no moze sa, ale normalni
    ludzie ich nie kupuja, wiec temat podpada pod inne przepisy).

    -- --- -- --- -- ---
    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/

  • 4. Data: 2007-04-23 16:54:28
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 23-04-2007 o 18:10:03 Romek <...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wystarczylby komputer stacjonarny?
    > Wiem, ze to glupie pytanie, ale za US nie trafisz.

    Twoja sprawa co potrzebujesz. Natomiast jeśli pierwszy notebook idzie w
    odstawkę
    to nie jest wykorzystywany w DG i nie możesz go amortyzować.

  • 5. Data: 2007-04-23 17:14:31
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:f0inol$gb6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jakie amortyzowac? NIe ma notebokow po 25 000 EUR (no moze sa, ale normalni
    > ludzie ich nie kupuja, wiec temat podpada pod inne przepisy).

    wystarczy, że kupi za 3501 netto i już musi amortyzować

  • 6. Data: 2007-04-23 17:29:44
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    > wiadomości news:f0inol$gb6$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > wystarczy, że kupi za 3501 netto i już musi amortyzować

    Jestes pewien?

    -- --- -- --- -- ---

  • 7. Data: 2007-04-23 18:33:27
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czy ktos sie moze przyczepic, ze 1-osobowa firma ma 2 notebooki?

    dlaczego ?
    /tzn. no pewnie, ze nie :)

    heh - ja w pracy uzywam 3-4 komputerow naraz :)
    /2 na switchu ps/2 + 2 przez ssh :)

    ..i w sumie by sie 5 przydal, ale vmware dalo rade :)

  • 8. Data: 2007-04-23 19:13:30
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tq8w82s7ipkhj4@unk...
> [...]

    > odstawkę
    > to nie jest wykorzystywany w DG i nie możesz go amortyzować.

    A to czemu?jesli jest ŚT to IHMO nie można ot tak zaprzestać
    amortyzacji,jedynie po sprzedazy .Mylę się?
    pozdrawiam ania

  • 9. Data: 2007-04-23 19:14:11
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:f0iqfn$qhj$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Jestes pewien?

    aha, to bedzie jednorazowa amortyzacja :-)

  • 10. Data: 2007-04-23 20:18:43
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.04.2007 szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał/a:

    > Jestes pewien?