  • 1. Data: 2007-04-23 09:05:15
    Temat: ulga odsetkowa
    Od: "Bea" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Mam pytanko: budynek dostał pozwolenie na użytkowanie w grudniu 2006, ale
    akt notarialny podpisany w lutym 2007.
    Co jest "zakończeniem inwestycji"? Odsetki od kredytu mozna odpisac
    po "zakończeniu inwestycji". więc w tym wypadku mogę wpisać odsetki jeszcze
    za 2006 czy już w 2007 r.? (kredyt oczywoscie zaciagnięty we właściwym
    czasie :))Chodzi mi o to czy można to zrobic dopiero po podpisaniu aktu not.?

    Pozdrawiam!

    Beata

  • 2. Data: 2007-04-23 09:11:28
    Temat: Re: ulga odsetkowa
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Bea" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Mam pytanko: budynek dostał pozwolenie na użytkowanie w grudniu 2006, ale
    > akt notarialny podpisany w lutym 2007.
    > Co jest "zakończeniem inwestycji"?

    Pozwolenie na użytkowanie.

> [...]
    > za 2006 czy już w 2007 r.? (kredyt oczywoscie zaciagnięty we właściwym
    > czasie :))Chodzi mi o to czy można to zrobic dopiero po podpisaniu aktu

    Oczywiście, wcześniej inwestujesz, ale nie w swoje mieszkanie.
    A odsetki, kiedy coś komuś finansujesz (w tym przypadku developerowi) raczej
    do tej ulgi się nie łapią.