eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy przejdzie taki motyw: 2 notebooki w 1-osobowej firmie › Czy przejdzie taki motyw: 2 notebooki w 1-osobowej firmie
    From: "Romek" <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy przejdzie taki motyw: 2 notebooki w 1-osobowej firmie
    Date: Mon, 23 Apr 2007 18:10:03 +0200

    Czy ktos sie moze przyczepic, ze 1-osobowa firma ma 2 notebooki?
    Chce kupic i amortyzowac 2-gi komputer w 7 miesiecy po kupnie pierwszego,
    ktory tez amortyzuje.
    Nowy komputer bedzie szybszy i nowoczesniejszy od poprzedniego.
    Starego nie chce sprzedawac, bo moze za jakis czas zatrudnie pracownika i
    wtedy bedzie jak znalazl.
    Tylko jak na chwile obecna US bedzie patrzyl na 2 notebooki wrzucone w
    koszty?

    Przy okazji: czy musze sie w ogole tlumaczyc, po co mi notebook, skoro
    wystarczylby komputer stacjonarny?
    Wiem, ze to glupie pytanie, ale za US nie trafisz.