  • Data: 2007-09-26 21:10:56
    Temat: Re: Czy to możliwe, że kupujący zapłacił za mnie PCC-3?
    Od: Alex81 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    In article <fdeg9a$1jhg$1@news2.ipartners.pl>, m...@p...onet.pl
    says...
    > Z kolei urzędniczka z US twierdzi, że nie mogli zapłacić za mnie, bo ten
    > podatek nie jest podatkiem solidarnym i zapłacić go może tylko i wyłącznie
    > nabywca, chyba że sprzedający może podać podstawę prawną do tego, żeby
    > podatek ten w ogóle się w moim przypadku nie należał.

    To może pokaż jej formularz PCC-3 i zapytaj dlaczego w polu "podmiot
    składający deklarację" są dostępne następujące opcje do wyboru:
    1. podmiot zobowiązany _solidarnie_ do zapłaty podatku
    2. strona umowy zamiany
    3. wspólnik spółki cywilnej
    4. podmiot, o którym mowa w art.9 pkt 10 lit. b ustawy (pożyczkobiorca)
    5. inny podmiot

    Nie muszę dodawać że w przypadku kupna samochodu dotyczy Cię tylko
    pierwsza opcja?

    --
    Alex GG#1667593
    '97 Caro 1.6GLSI