  • 11. Data: 2002-06-20 14:31:02
    Temat: Odp: Czy to prwda?
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Kamila <K...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aesf43$ikn$...@n...tpi.pl...
    > Dzięki za wsparcie duchowe, bo jestem totalnie zdołowana (oprócz US mam
    > jeszcze b. poważne kłopoty osobiste, ale podobno nieszczęścia chodzą
    > parami).

    stadami.... :(

    i w pelni popieram Wojtka - sam tez tak robie.

    trzymam kciuki za pomyslne zalatwienie spraw z US i osobistych!

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 12. Data: 2002-06-21 04:59:06
    Temat: Re: Czy to prwda?
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "Kamila" <K...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    2 dni temu w polsce student zabil siekiera asystenta za to ze powiedzial ze
    praca ktora napisal nie byla samodzielna ale sciagana. Student sie wkurzyl,
    wyciagnal siekiere i bach go po glowie. Drugi jakis asystent ktory bronil
    kolege tez dostal po glowie.
    Nie mowie zeby zaraz zabijac ale na wszelki wypadek postaw ja w widocznym
    miejscu zeby kontroler ja widzial:)

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl

  • 13. Data: 2002-06-24 16:23:28
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>