    From: "MK" <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy to przekret z kosztami ???!!!
    Date: Thu, 18 Dec 2003 08:02:08 +0100

    > Co to znaczy "..dodatkowo kosztami paliwa obarcza PH ..." ? Wystawia
    > Fakturę ?
    > Jeżeli tak to wszystko w porządku : księguje koszty na podstawie faktur
    > zakupu i refakturuje je PH.

    Eeee chyba to jednak niezły przekręt. Z tego co zrozumiałem, to PH
    ponosi rzeczywiste koszty, a firma faktury ładuje sobie w koszty, mimo, że
    ich nie ponosi! Nieźle! No ale cóż - jak zwykle: nie podoba się, to wynocha!
    Przykre to, ale niestety na dziś to norma w Polsce :-(

    A może da się coś z tym zrobić? Co na to US? Co jak co, ale takie
    przewały to ścigać by należało!

    pozdrawiam,
    MK.