eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku? › Re: Czy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku?
  • Data: 2007-12-21 07:41:17
    Temat: Re: Czy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale dlaczego uwazasz ze nie jest Bogiem wlasnej dzialnosci?

    Nie własnej działalnosci a wogóle.

    Dlatego ze zeznanie podatkowe *za* rok podatkowy normalny człowiek jest w
    stanie wypełnić po zakończeniu danego roku podatkowego. A ten zakończy się
    31.12.2007 23:59:59,99 Normalny człowiek wypełniając w trakcie roku wypełnia
    opierając to na przewidywaniach (nawet jeśli tak jak w podanym wyzej
    przykładzie jest to niemal "100% pewne" przewidywanie).

    Jeśli wątkowtówca *wie* co będzie, a nie *przewiduje* to jest Bogiem. Nie
    własnej działalnosci - wogóle. Bo dla mnie Bóg jest jedyną osobą znającą
    przyszłość, reszta tylko przewizuje (z mniejszym lub wiekszym
    prawdopodobieństwem).

    > A co do faktur ktore "moga" przyjsc.... ja zazwyczaj wiem jakie faktury do
    > mnie przyjda... tutaj tez nie ma przypadkow. Przeciez wiem za co placilem,
    > co zamawialem itd...

    Jesli ta działalność jest 10 papierkami kosztowymi, sprzedaż dla jednego
    odbiorcy itd. to OK. Zapamietasz bez problemu. Jednak jeśli trochę wieksza,
    to czasami zapomina się o tym, że gdzieś coś wzieliśmy na zeszyt i na koniec
    roku sprzedawca wystawił f-rę.