eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku? › Re: Czy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku?
  • Data: 2007-12-22 00:27:11
    Temat: Re: Czy złożenie zeznania za 2007 w dniu 31-12-2007 daje prawo do uproszczonej formy zaliczek w 2008 roku?
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    A co może mi grozić?
    Załóżmy, że coś im się nie spodoba, to złożę im jeszcze jedno zeznanie, z tymi
    samymi cyferkami i datą 2008-roczną.

    Nie spodobają im się uproszczone zaliczki, to naliczę sobie nieuproszczone.

    Ja wychodzę z założenia, że "spróbuję, a może się uda"
    Założenie oparte jest na przewidywaniach że moje działania nie skutkują
    kajdankami, milionowymi grzywnami i aresztowaniem przez CBA oraz słowami
    szeryfa w TV: "ten pan już nigdy nie złoży wniosku o uproszczone zaliczki"

    czyżbym był w błędzie?

    pozdr
    Sebastian