  • 1. Data: 2005-01-16 19:24:58
    Temat: Czy znacie ODDK z Gdańska i ich wydania na CD?
    Od: "Marta" <k...@o...pl>

    Skonsolidowane sprawozdanie finansowe na CD wydane przez Ośrodek Doradztwa i
    Doskonalenia kadr z Gdanska i ich płyty?
    Prosze o opinie, programik calkiem ciekawy ale czy aktualna wersja?

    Opis

    Program w postaci arkusza kalkulacyjnego Excel. Skonsolidowane sprawozdanie
    finansowe to kompleksowa pomoc w sporządzaniu sprawozdania tak, aby można było
    je uznać za kompletne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa (ustawa o
    rachunkowości oraz rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 12 grudnia 2001 r. w
    sprawie szczegółowych zasad sporządzania przez jednostki inne niż banki i
    zakłady ubezpieczeń sprawozdania finansowego jednostek powiązanych).
    Program wskazuje jednostce dominującej informacje, które powinny być
    przedstawione przez jednostki podporządkowane z grupy kapitałowej, objęte
    konsolidacją metodą pełną. Sprawozdanie sporządza się w oparciu o noty, z
    których wartości są przenoszone do podstawowych elementów składowych (bilans,
    rachunek zysków i strat) &#8211; dzięki temu jest ono spójne i pozbawione
    sprzeczności.

    Znakomite uzupełnienie opracowania pt. &#8222;Skonsolidowane sprawozdanie finansowe.
    Praktyczny poradnik jak sporządzić sprawozdania finansowe jednostek powiązanych
    (Konsolidacja sprawozdań finansowych)&#8221;.

    Pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2005-01-17 08:02:53
    Temat: Re: Czy znacie ODDK z Gdańska i ich wydania na CD?
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    Marta napisał(a):

> [...]

    >Praktyczny poradnik jak sporządzić sprawozdania finansowe jednostek powiązanych
    >(Konsolidacja sprawozdań finansowych)&#8221;.

    ODDK podaje adres do kontaktu z redaktorem programu. Najlepiej jego
    zapytać: mailto:a...@o...pl

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2005-01-17 11:00:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Jan 2005, Andrzej Smereka wrote:

    > + Marta napisał(a):
    > + > Prosze o opinie
    [...]
    > + ODDK podaje adres do kontaktu z redaktorem programu.

    Mamy w ciemno pisać jaką opinię dostanie od producenta ??? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-01-17 13:24:08
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    >[...]
    >>

    > Mamy w ciemno pisać jaką opinię dostanie od producenta ??? ;)

    Chodziło mi o to czy wersja programu jest aktualna

    --
    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl