    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG a dzialalnosc wykonywana osobiscie
    Date: Fri, 24 Jan 2003 23:51:59 +0100

    Użytkownik Tristan Alder napisał:

    > ludności. Przecież na tej zasadzie to WASZ pomysł, żeby NA TO SAMO
    > świadczyć usługi dla ludności też NIC NIE ROZWIĄZUJE, bowiem idąc tym
    > tropem, można powiedzieć, że możesz mieć DG i świadczyć usługę drapania
    > po dupie OF w ramach DG, a jak drapiesz prezesa jakiegoś
    > przedsiębiorstwa, to już na UoD lub UZ (w zależności od charakteru
    > drapania)...
    >
    > To jest tak kosmiczna bzdura, że chyba nikt przy zdrowych zmysłach by
    > nie wymyślił...

    No i wygląda na to że w dalszym ciągu nic nie rozumiesz - ani istoty
    problemu ani wynikających z tego komplikacji.
    A że przeważająca liczba osób na tej grupie i nie tylko (wystarczy
    poczytać komentarze czytelników w internetowej Wyborczej czy GP)
    zagrożenie pojela od razu to znaczy że zagrożenie jest dość oczywiste.
    Tyle że Ty tego nie widzisz i nie starasz sie zrozumiec tylko krzyczysz
    "to bez sensu" i "niczego nie rozwiązuje".
    A mnie sie juz nie chce - nie moje nogi, nie moje zylaki, ja sie umiem
    zabezpieczyć od tej strony.

    Po prostu jasniej juz nie umiem. Może Gotfryd ma jeszcze siłę...

    Maddy "bo prawo nie zabrania zrobic sobie samemu dużego kuku"

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl