    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - kiedy nie zaplace ZUSu ?
    Date: 14 Oct 2008 20:56:13 GMT

    Fantom w <news:gd2u7e$22gu$1@news.mm.pl>:

    > Teraz odprowadzam z 800 zl tych skaldek.

    Czyli trafiłem z tymi drukami do ZUS w 10.

    > A bedac na minimum krajowym ogolnei
    > odprowadza sie duzo mniej (i pracodawca i pracownik) ?

    A nie możesz sobie policzyć w pierwszym z brzegu kalkulatorze?
    <http://www.pracuj.pl/Kalkulatory/kalkulator_podatki
    .aspx>

    Przy 1200 brutto ZUS to 160+90 po stronie pracownika i 180+30 po
    stronie pracodawcy, razem jakieś 460
    Do tego 200 zdrowotnego z DG

    W sumie 660 + podatek z etatu koło 100 (bo bez "kwoty wolnej", razem
    koło 760

    Koszt pracodawcy to jakieś 1400 i o tyle teoretycznie faktura
    musiałaby być niższa, a do reki dostałbyś 850

    Czyli licząc na wprost i nie wnikając w szczegóły -- w plecy jakieś
    500PLN

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]