  • Data: 2007-11-30 23:12:42
    Temat: Re: DG, miejsce zamieszkania a miejsce prowadzenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 Nov 2007, t...@o...pl wrote:

    > A ja chcę się upewnić, że "siedziba" o której mowa w rozporządzeniu minfina
    > oznacza miejsce zamieszkania w przypadku osoby fizycznej.

    Niekoniecznie.
    MinFin pewnie (w razie jakby doszlo do TK) się obroni powołując się na
    "siedzibę innej instytucji".
    Oczywiście idzie o spółkę cywilną, jawnie wymienioną wśród podmiotów
    zobowiązanych do prowadzenia KPiR :)
    Nic to, że SC nie jest "osobą" (hm...).

    > [To rozporządzenie od 20. lat idzie metodą kopiuj-wklej, a potem człowiek
    > ma debilne zagwozdki do rozwiązania.]

    Zgoda.
    I 20. lat temu SC miała jeszcze właściwość "przedsiębiorcy", jeszcze
    skuteczniej zaciemniało rozumienie "kto jest kto".

    pzdr, Gotfryd