eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG - naiwne pytania początkującego › Re: DG - naiwne pytania początkującego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - naiwne pytania początkującego
    Date: Tue, 26 Oct 2010 22:24:26 +0200
    Organization: WSISiZ
    Lines: 19
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <ia7ddo$nj9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <ia3d9g$9br$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@n...onet.pl>
    <ia4kc4$e5v$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <ia6j5u$5n1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: gw7.knc.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1288124664 24169 85.219.142.7 (26 Oct 2010 20:24:24
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 26 Oct 2010 20:24:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:226301
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jaki jest problem w przetrwaniu i 5 lat gdy otwierasz firmę konsultingową
    > w branży IT, masz dobrą orientację w rynku i wiesz co chcesz robić..
    > Problemem jest raczej się zwinąć.
    > Oczywiście jest haczyk - tylko jedna osoba na sto ma odpowiednie
    > połączenia w mózgu żeby to robić na wysokim poziomie.

    powodzenia:)
    musi byc popyt na dany typ usług.
    tak to pieknie brzmi - pyk i mamy swietnie prosperujaca firme.

    zgodze sie ze mając wiedze mozna przetrwac,a takze odniesc sukces na rynku.
    Ale nie wierze ze to ot tak bezbolesne jak przedstawiasz. Albo trzeba mieć
    dużo dziengow na start albo powoli radzic sobie bez reklamy, gdzie klienci
    dowiaduja sied o tobie od ust do ust. do tego zdobycie zaufania klientow
    TRWA. Nikt zdrowy psychicznie nie da dostępu do danych osobie ktora jest
    niepewna (a taka jest chociażby świeża firma).



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1