  • Data: 2002-09-10 19:14:18
    Temat: Re: DG paranoidalna ?????
    Od: "Janek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0209101413190.30030-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
    > AFAIR kiedyś czytałem komentarz w którym powoływano się na przykład
    > bodaj weterynarza, który jednego roku miał pracownika (w więc
    > ewidentnie prowadził DG) ale w kolejnym pracował sam - i w myśl
    > "interpretacji" klasyfikował się do "samodzielnego wykonywania".

    PIĘKNIE !

    Fiskus najpierw każe przymusowo zapłacić podatek dodany (VAT) rzemieślnikowi
    (samodzielnie wykonującemu), bo przekracza limit!
    Potem mojej fabryczce zabrania odliczyć ten VAT i każe płacić drugi raz !
    Oczywiście z odsetkami, karami i całym papierowym bajzlem.

    Czy taka jest zgodna z prawem, orzecznictwem NSA , procedura w tym wypadku
    ??????

    Albo coś mi umknęło.? :-(

    ======
    I to się katolicka Polska nazywa ???? Abolicji podatkowej Kołodce się
    zachciewa ?????
    ======
    Dziadka powinienem zatłuc, za to, że był członkiem KPP i Powstańcem
    Śląskim?.
    O co ON z Niemcami walczył ?? Za co siedział w Auschwitz ?
    A po II W.Ś. polskie przydupasy Stalina i tak Go drugi raz do lagru
    wsadziły, bo mu się powojenny polski Śląsk nie podobał.
    =====
    Q będę rzucał w następnym poście :-(