  • Data: 2008-09-11 22:39:08
    Temat: Re: DG rejestracja miasto A a biuro rachunkowe miasto B
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Sep 2008, pitero wrote:

    > a czym sie to rozni?

    "Czynności" najczęściej mają na celu sprawdzenie jakiejś konkretnej
    transakcji lub zdarzenia - dla przykładu sprawdzenie posiadania
    dowodów wpłat odliczanej (częściowo) od podatku składki zdrowotnej,
    to chyba najszersza "czynność" jaka mi się przytrafiła.
    Kontrola po pierwsze jest znacznie bardziej sformalizowana (zaczyna
    się wpisem do książki kontroli :)) i po drugie obejmuje szerszą
    dziedzinę - np. jakiś okres rozliczania podatku (wybranego, albo
    dochodowego albo VAT).

    pzdr, Gotfryd