  • Data: 2008-09-11 22:33:46
    Temat: Re: DG rejestracja miasto A a biuro rachunkowe miasto B
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Sep 2008, mvoicem wrote:

    > Czyli czy ten komputer który sobie podatnik wrzucił w koszty
    [...]
    > ubrań. Wreszcie - po cholerę mu w biurze pralka.
    >
    > Na przykład takie :)

    Żeby nie było - o pralce konkretnie czytałem wyrok NSA.
    A jeszcze ściślej, to wywalili z kosztów nawet nie na podstawie
    niemożności uzasadnienia "potrzeby pralki", co w oparciu
    o sławny art.23.1.49: akurat była to AFAIR spzoo ulokowana
    (spzoo była ulokowana) w budynku wspólnika, ale pralka
    stała po niewłaściwej stronie ściany :D (nie w tym pomieszczeniu
    z którego oficjalnie korzystała spzoo). Dość dawno to było,
    ale przepis raczej się nie zmienił.

    pzdr, Gotfryd