eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS? › Re: DG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS?
  • Data: 2010-10-03 16:44:03
    Temat: Re: DG + rozpoczęcie etatu w trakcie miesiąca - jak zapłacić mniej ZUS?
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4ca8af02$0$20992$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale nie jest to bzdura. Pozostanę przy swoim zdaniu, bowiem przeliczenie
    > dotyczyć będzie
    > faktycznie otrzymanego wynagrodzenia w skali miesiąca i wtedy
    > niestety bedzie obowiązek ubezpieczeń społecznych również z DG
    > za te dwa tygodnie kiedy był już stosunek pracy.

    Ale wowczas w tresci ustawy zbedny bylby fragment "przeliczona w skali
    miesiaca". Po prostu Ty uwazasz, ze za te pol miesiaca musialby dostac
    minimalne miesieczne wynagrodzenie - czyli kwote z rozporzadzenia Ministra
    Pracy po prostu, bez jakiegokolwiek przeliczania.
    Tymczasem chodzi o to, by przeliczyc ja w skali miesiaca, a 700 zl za pol
    miesiaca po przeliczeniu w skali miesiaca rowna sie 1400 zl, czyli wiecej
    niz minimalne wynagrodzenie. Proste.

    Pozdrawiam
    SDD