    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG w mieszkaniu a podatek od nieruchomości ?
    Date: Mon, 7 Aug 2006 15:42:01 +0200

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3845e$44d72bb8$57cf6b33$28207@news.chello.pl...

    > Swoja droga zobaczcie jaka to bzdura z tym wymogiem, ze firma musi miec
    > koniecznie siedzibe - ludzie kombinuja, mieszaja, zastanawiaja sie (ile
    > roznych pytan bylo na tej grupie na ten temat), a przeciez dla
    zdecydowanej
    > wiekszosci malych DG wystarczyloby tylko, by przy rejestracji wlasciciel
    > firmy podawal adres do korespondencji z zastrzezeniem, ze jesli nie
    > poinformuje o zmianie, korespondencja wysylana na ten adres jest
    traktowana
    > jako dostarczona. Natomiast dokumentacje ksiegowa moglby taki wlasciciel
> [...]
    No właśnie ustalony zwyczaj mówi, ze jak podasz miejsce działalności np cała
    Polska i masz DG na nazwisko, i siedziba=adres zamieszkania
    to US traktuje to właśnie jako miejsce kontaktu, a nie sprawdzania
    dokumentacji. Chociażby dlatego, że przy kontroli są jakieś przepisy, ze
    musisz kontrolującym zapewnić jakieś określone miejsce, kontrola może trwać
    dobrych kilka dni, a Ty np mieszkasz w kawalerce z psem, 2 dzieci w tym
    jeden noworodek, żoną w ciązy i teściową która przyjechała pomóc... Jak chcą
    coś sprawdzic to dzwonią, lub wysyłają polecony.