    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG - wyjazd właściciela a KUP
    Date: Thu, 27 Mar 2008 21:39:15 +0100

    On Thu, 27 Mar 2008, Qulki wrote:

    > Samochód nie jest mój (teściów) i nie mam umowy na użyczenie czy najem

    Błąd w logice.
    Umowa na najem może być zawarta w dowolnej formie, więc ustna umowa
    jak najbardziej ma miejsce.
    Podstawą istnienia umowy jest "wola stron", jak teść nie zgłosi na
    policji że jechał pod przymusem, to nie będzie podstaw do powoływania
    się że "nie było umowy"!
    Oczywiście umowa była.
    To że nie została zawarta na piśmie to już mały pikuś.
    Do ustalenia pozostanie, czy było to użyczenie, najem czy dzierżawa.

    > dlatego nie było kilometrówki.

    "Przestępca podatkowy" ;)
    BTW: trzeba by sprawdzić, czy nie ma jakiegoś zwolnienia "dla rodziny"
    (bo pamiętać pamiętam tylko to dotyczące nieruchomości, razem ze
    słynnym "a wydatki nie stanowią kosztów uzyskania", z czego mi
    wychodzi że *niczyich* kosztów, ale ruchomości AFAIR to nie dotyczy).

    pzdr, Gotfryd