  • Data: 2004-11-20 11:38:12
    Temat: Re: Darmowy programik do srodkow trwalych?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A skąd wziąłeś tę cenę? Ja widze openoffice za ok 300 zł

    350, niedawno bylo 400 z kawalkiem.

    W skład oprogramowania OpenOfficePL wchodzą wszystkie niezbędne narzędzia
    biurowe:

    - Edytor tekstu Writer
    - Arkusz kalkulacyjny Calc
    - Program do tworzenia grafiki Draw
    - Program do tworzenia prezentacji Impress
    - Program bazodanowy Kexi
    - Przeglądarka internetowa i klient pocztowy MozillaPL

    A ponadto: liczne szablony dokumetów biurowych, kliparty, instalator
    słowników z Internetu.

    Pakiet otwiera i zapisuje pliki w różnych formatach. Format MS Office
    obsługiwany jest prawie
    bezbłędnie (makra nie są konwertowane). OpenOfficePL posiada też pomoc
    on-line, opcję sprawdzania pisowni oraz słownik języka polskiego. Więcej
    informacji na stronie www.openoffice.com.pl.

    Pakiet OpenOfficePL EDU zawiera: pudełko, licencja, karta rejestracyjna,
    podręcznik użytkownika (wersja książkowa i elektroniczna), oprogramowanie
    na nośniku CD. Pomoc techniczna i prawo do bezpłatnej aktualizacji,
    dodatków i nowych wersji przez okres 3 miesięcy.

    *)Wersja przeznaczona jest dla nauczycieli, uczniów oraz studentów.
    Sprzedaż na podstawie dokumentu (kserokopii) potwierdzającego prawo do
    nabycia wersji EDU.

    Podana cena zawiera 22% VAT.

    Widzi Pan tu infoprmacje ze program jest za darmo sprzedaja tylk
    ointrukcje i support?

    zmiana licencji *

    jest jescze wersja OEM, ale juz nei bede czytal bo szkoda mi nerwow :)

    > Jak już być może zdążyłes się zorientować był taki przypadek w tym kraju
    nad
    > Wisłą co świadczy o tym że znów może się przydarzyć.

    no to trzeba powiedziec ze jest to niezgodne z prawem, i powiedzie jak sie
    bronic, a nie
    twoierdzic ze nie wolno bo oni tak zrobia.

    > Ale ty mówisz o porgramach za które zapłaciłeś i US nic do tego (choć
    nie
    > jestem pewien czy nie mogliby się przyczepić że wartość została
    sztucznie
    > zaniżona choć to w tym przypadku czyli oprogramowania jest to wartość
    > intelektualna i może się rządzić innymi prawami).

    ale przedsiebriorca ma chyba prawo stopsowac ceny dumpingowe?
    Jezeli nie schodzi ponizej kosztow to chyba nic im do tego.

    > Przykład jest zły. Powinieneś przedstawić darmowe środowisko
    programistyczne
    > (np. Kylix na Linux) kontra właśnie Visual Studio C++.

    kylix nie jest darmowe.
    BArdziej lazarus (lazarus.freepascal.org) kontra delphi.

    > i wówczas może się tak stać jak napisałeś (a reszta tak jak wcześnie
    czyli
    > ty się odwołujesz, wygrywasz ale może się zdarzyć że już cię nie ma jako
    > firmy)

    ale wygrana pozniej i tak mam w kieszeni, i co wtedy jakies odszkodowanie
    mam prawo uzyskac?

    > Czepiłeś się tego monitora a inspektorzy nie musza znac się na
    komputerach i
    > oprogramowaniu. Oni maja przepisy i swoje interpretacje.

    i prowizje :-)

    P.