  • Data: 2008-09-23 08:42:57
    Temat: Re: Darowizna - co zrobic ?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > A, zanlazłem dokładniej. Jak ktoś jest zainteresowany.

    Nie moja wina, ze w kolko zmieniaja.
    W zeszlym roku zglaszalo sie jak pisalem.

    > Szczególnie jak w darowiźnie dostaje chatę rodziców nad morzem np.
    > Żeby potem nie było pretensji, jak złoży sd-z1, w miejscu zamieszkania
    > rodziców i US mu dowali podatek.

    Masz jakies poparcie w orzecznictwie, ze za zlozenie w niewlasciwym
    urzedzie kogos ukarano? I w ogole taki niewlasciwy urzad to przyjmie?
    Przypominam, ze trzeba to zrobic osobiscie, zgloszenie wyslane poczta
    bez udokumentowania przelewu i pokrewienstwa jest niekompletne.

    MJ
    PS. Na przyszly raz kolego anonimie powstrzymaj swoj jezyk.