  • 11. Data: 2008-09-23 09:05:30
    Temat: Re: Darowizna - co zrobic ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > Ponawiam pytanie jak wyzej.

    A rusz, delikatnie mowiąc d... i sam poszukaj i zaprezentuj co znalazłeś.

  • 12. Data: 2008-09-23 09:42:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > tez nie, bo rozporzadzenie jest z 2006 roku.

    Sam podałeś link do rozporządzenia z 24 grudnia 2007.

    A wczesniej bylo tak:

    http://www.pit.pl/deklaracje_sklada_sie_w_urzedzie_d
    arczyncow_darowizna_podatki_w_prakty_4281.php

    http://egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=
    article&id=160352

    Ewentualne pretensje prosze nie do mnie.

    MJ

  • 13. Data: 2008-09-23 10:01:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Michal Jankowski wrote:

    > Sam podałeś link do rozporządzenia z 24 grudnia 2007.

    a w tym linku było napisane rozporządzenie ZMIENIAJĄCE i był nawet
    dziennik ustaw do pierwotnego rozporządzenia z 2005 roku, w którym też
    już było "niejednolicie".

    > A wczesniej bylo tak:
    >

    > http://www.pit.pl/deklaracje_sklada_sie_w_urzedzie_d
    arczyncow_darowizna_podatki_w_prakty_4281.php

    nawet mi sie nie chce czytac.
    ja się od pit.pl trzymam z daleka, jakkolwiek sporo można tam znaleźć

    > http://egp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa&sub=
    article&id=160352

    > Ewentualne pretensje prosze nie do mnie.

    a ja tylko tak dla zasady.