  • Data: 2013-09-23 22:19:39
    Temat: Re: Darowizna na operacje...
    Od: Dezeusz <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-22 14:17, tibam pisze:
    > Witam, jest tak sytuacja.

    [ciach]

    > Ale wracając do sedna:
    > Mamy w rodzinie osobę, która chciałaby zapłacić za taką operacje - wg
    > przepisów nie jest to najbliższa rodzina - siosta mojego ojca.
    >
    > Jak to wszystko pozałatwiać by tym złodziejom w polsce nie dać ani
    > grosza z podatku - bo pewnie będziemy musieli się z tego rozliczyć.
    > Wszelke sugestie mile widziane. Czy jest to w ogole możliwe??????
    > Nie dość, że całe życie płaci się składki chorobowe - to jak przychodzi
    > co do czego to zbywają czlowieka na drzewo!!!!

    Podatki trzeba płacić, no chyba że są nienależne :)

    Nie rozumiem przedpiśców z tymi kombinacjami i limitami. To proste.

    Ciotka daruje ojcu całą kwotę. Ojciec Tobie. Płacisz za operację.

    Każdą z darowizn zgłaszacie w ciągu 6 m-cy do US (bardzo ważne, ale nic
    nie kosztuje). Koniecznie przelew (lub przekaz pocztowy). Na wszelki
    wypadek na konta własne (nie współmałżonka).

    Zdrowia życzę 8)

    Pozdrawiam,
    ŁG