  • 11. Data: 2011-01-24 15:07:42
    Temat: Re: Darowizna od rodzica a termin zgłoszenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/24/2011 7:25 AM, Pawel wrote:
    > oh dzięki za fachową rade...
    >
    > ps... a będę odpisywał jak mi wygodniej

    no to nie licz, ze ktos ci tu pomoze, jak ty masz wszystkich w d...

  • 12. Data: 2011-01-25 06:23:11
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    > ile, kiedy, gotówką przelewem?

    wiecej niz 19k, ponad 6m, przelew na książeczkę mieszk

    5815 (20110125) __________

  • 13. Data: 2011-01-25 06:30:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/25/2011 12:23 AM, Pawel wrote:

    > wiecej niz 19k

    nie wiem czy się smiać czy płakać.
    nie pytam ile wiecej ile mniej tylko ile?

  • 14. Data: 2011-01-25 06:40:21
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    > nie wiem czy się smiać czy płakać.
    > nie pytam ile wiecej ile mniej tylko ile?

    powiedzmy 100

    5815 (20110125) __________

  • 15. Data: 2011-01-25 06:42:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/25/2011 12:40 AM, Pawel wrote:
    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > powiedzmy 100

    idz sie bawić w kulki gdzie indziej,

    bye.

  • 16. Data: 2011-01-25 06:44:10
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    > On 1/25/2011 12:40 AM, Pawel wrote:
    > idz sie bawić w kulki gdzie indziej,
    >
    > bye.

    hmmm, a co za róznica czy 60k , czy 80k, czy 100k ??

    5815 (20110125) __________

  • 17. Data: 2011-01-25 09:17:29
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    > hmmm, a co za róznica czy 60k , czy 80k, czy 100k ??

    Pan Witek lubi zaglądać innym w kieszeń. Mnie też
    pytał, po co mi wiedzieć, ile mam pieniędzy ;)
    A może to pracownik Urzędu Skarbowego...

    Robbo

  • 18. Data: 2011-01-25 09:25:27
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Robbo" <y...@m...com> napisał w wiadomości
    > Pan Witek lubi zaglądać innym w kieszeń. Mnie też
    > pytał, po co mi wiedzieć, ile mam pieniędzy ;)
    > A może to pracownik Urzędu Skarbowego...

    ehhh i poproś tu kogoś o pomoc to się odrazu zleci...

    5815 (20110125) __________

  • 19. Data: 2011-01-25 19:22:22
    Temat: Re: Darowizna od rodzica a termin zg?oszenia
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.01.2011 10:25, Pawel pisze:
    > U?ytkownik "Robbo" <y...@m...com> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > ehhh i popro? tu kogo? o pomoc to si? odrazu zleci...

    Po pierwsze primo: Napraw polskie znaki.

    Instrukcja :
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    Po drugie primo: Napraw śmieciarza, którzy dokleja ci do listu ten szajs:

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    5815 (20110125) __________
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    To, że to niskiej jakości produkt, już wiemy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 20. Data: 2011-01-26 06:36:08
    Od: "Pawel" <p...@i...pl>

    > Po pierwsze primo: Napraw polskie znaki.

    naprawiłem

    > Po drugie primo: Napraw śmieciarza, którzy dokleja ci do listu ten szajs:

    śmieciarz nie do ruszenia

    A teraz Panie Adanie niech pan na temat darowizn się wypowie, skoro jest Pan
    takim specjalistą .

    5819 (20110126) __________