eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDarowizna od rodzica i samodzielna jej wpłata na konto › Re: Darowizna od rodzica i samodzielna jej wpłata na konto
  • Data: 2013-03-28 15:46:23
    Temat: Re: Darowizna od rodzica i samodzielna jej wpłata na konto
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozna jeszcze prosciej.
    > Niech na męża będzie pozyczka w kwocie zwolnionej 2 X 9637. Wowczas i on
    > nie bedzie musiał składać żadnego druczku.
    > Darowizn ani pozyczek zwolnionych w ogole nie trzeba zgłszac.
    >
    > Pozostaniesz tylko ty z nadwyżką 1815 zl i 54.45 zl podatku do zapłacenia
    > od tego.

    A tu troche mi zamieszałeś, jakbyś miał chwile to rozbij mi to na kwoty:-)
    Aha i czemu na męża pożyczka w kwocie zwolnionej 2x 9637 i w tym przypadku
    składam SD3 tylko na darowizne?

    Pozdrawiam
    uciu

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    8171 (20130328) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.