eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDlaczego panstwo bezustannie od 75 lat walczy ze swoimi obywatelami??? › Re: Dlaczego panstwo bezustannie od 75 lat walczy ze swoimi obywatelami???
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dlaczego panstwo bezustannie od 75 lat walczy ze swoimi obywatelami???
    Date: Thu, 21 Feb 2019 11:01:50 +0100

    W dniu 2019-02-21 o 10:43, Pete napisał:

    > :D :D :D

    Tu nie ma się z czego śmiać... na przełomie tysiąclecia były systemy
    niepotrzebujące operacji przetwarzania. Jest to kwestia dobrego projektu
    i oprogramowania. Przetwarzanie było dlatego, że źle zaprojektowane
    systemy musiałyby aby dokonać pełnego księgowania zbyt długo wstrzymywać
    zbyt wiele tabel (było to związane zarówno z rodzajem transakcji jak i z
    potrzebnymi zmianami dokonywanymi w wielu rekordach w tabelach), toteż w
    ciągu dnia wykonywano operacje w sposób uproszczony, a w nocy
    zapuszczano właśnie proces przetwarzania, który zamieniał wpisy
    uproszczone na pełne dokumenty. Skoro wtedy było to możliwe (był to
    okres, gdzie dostęp do netu był słaby, połączenia między oddziałami też
    do demonów prędkości nie należały, a i moc serwerów pewnie okazałaby się
    mniejsza od mocy niektórych smartfonów obecnie używanych), więc jeśli
    jeszcze są systemy bankowe wymagające przetwarzania dzis, tzn, że
    podejmujący decyzje o wyborze systemu powinien być zwolniony. (przy
    systemach bankowych ostatnio pracowałem w 2006 roku, więc nie orientuje
    się co obecnie jest dostępne na rynku, ale jak napisałem, skoro wtedy
    można było, to i teraz też można, a jak ktoś nie potrafi, to może czas
    na zmianę zawodu)

    --
    http://kaczus.ppa.pl