  • Data: 2005-04-21 12:57:18
    Temat: Re: Dochód w PIT-11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Apr 2005, pisarz wrote:

    >+ Witam, dzięki za odzew.
    >+
    >+ > IMHO - nic.
    >+ > Skoro jest STRATA to trzeba wpisać do STRAT !
    >+ by było śmiesznie w pit-11 nie kolumny "strata" (jak w pit36), więc dla mnie
    >+ trzeba by wpisać wartość ze znakiem ujemnym,
    >+ księgowa mówi kwot ujemnych nie wprowadza się na żadnym formularzu
    >+ podatkowym, a jeśli matematycznie wyliczy się <0 wpisuje się 0, a jesli
    >+ wpisze się 0 to skąd znamy kwotę straty do rozliczenia
    >+ w US w każdym pokoju gadają inaczej

    A fakt - zapomniałem że ty o PIT-11... i że minister nie przewidział
    był *straty* z przychodów o pracę... !

    [...]
    >+ Nie będzie w tym nic dziwnego - strata ze źródła przychodów - wynagrodzenia?
    >+ Podatnik będzie mógł rozliczyć sobie stratę w kolejnych latach podatkowych ?

    Dla mnie by nie było :]
    Tyle iż zastrzegam że nie czytałem przepisów pod tym kątem - tzn czy
    nie ma jakiegoś wyłączenia dla przychodów z pracy !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)