    From: "mcgregor" <gzaczynski(n.o.s.p.a.m)@yahoo.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dodatkowe dokumenty do faktur
    Date: Mon, 1 Nov 2004 14:33:13 +0100

    news:Pine.WNT.4.61.0411010903250.1824@athlon...

    > Ale tu jest IMHO szczegół: zaliczyć w koszt można tylko uzasadniony
    > wydatek :]

    > A nie jest tak że haczyk tkwi w tym że jest *różnica* między tym co
    > opodatkowane (należny przychód, nawet z tytułu "niczego") a tym
    > co może być KUP ("coś") ?

    Chyba diametralnie zmieniles temat (patrz pierwszy watek). Nie mowimy nic o
    KUP.
    Pytanie bylo czy przy dostawie np. jakiejs tam instalacji, oprocz
    wystawionej faktury
    przez dostawce, potrzebne sa jakies dodatkowe dokumenty na potwierdzenie
    wykonania dostawy.
    Ja jestem zdania ze sama faktura i przelew na konto sa wystarczajacym
    dowodem wykonania
    uslugi lub dostawy (powiedzmy na terenie kraju). Jezeli wg. ciebie sa
    jakies inne dokumenty wymagane, to poprosze o przepis.