  • Data: 2007-10-09 08:17:39
    Temat: Re: Dorabiamy do kieszkonowego ;-)
    Od: "GP" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie róbmy może rewolucji z powodu niemożności prowadzenia przez nieletnią
    działalności przez Allegro. To tak, jakbyśmy sobie wyobrażali, że taka
    nieletnia przyjdzie do jakiegokolwiek zakładu pracy (przy założeniu, że ten
    poszukuje pracowników) i będzie się chciała zatrudnić. Wiadomo, że nikt z
    nią nie podpisze umowy. Dlaczego na Allegro ma być inaczej potraktowana?
    Albo tata w zastępstwie podpisze za nią umowę, albo koniec działalności. Bo
    wydaje mi się, że tata czegoś nie rozumie.
    Kiedy mój nieletni syn chciał sobie popracować, to dostawał zlecenia, które
    przepuszczaliśmy przez naszą firmę. Teraz jest pełnoletni, dostał już swój
    NIP i funkcjonuje samodzielnie. Cel edukacyjny został osiągnięty, a ponadto
    młody samodzielnie finansuje sobie swoje kosztowne hobby (fotografia) i
    wszyscy są szczęśliwi:).
    Pozdrawiam, Graszka.