  • Data: 2007-10-09 09:57:59
    Temat: Re: Dorabiamy do kieszkonowego ;-)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    GP wrote:
    > Nie róbmy może rewolucji z powodu niemożności prowadzenia przez nieletnią
    > działalności przez Allegro.

    To akurat był wątek poboczny.

    Bardziej chodziło o to, że nawet w przypadku jeśli młoda będzie sobie
    dorabiała tylko godzinę na tydzień (z konieczności) przez firmę ojca, to
    i tak od takiej działalności należy odprowadzić składkę zdrowotną.

    W przypadku jedynie "zabawy w business" a nie profesjonalnej
    działalności (kolidującej z nauką w liceum), skutkuje to albo brakiem
    uzasadnienia ekonomicznego dla takiej działalności albo obchodzeniem
    prawa poprzez niepłacenie składki zdrowotnej.

    Jedno i drugie według mojej opinii jest demoralizujące dla młodej.

    > [...]
    > Kiedy mój nieletni syn chciał sobie popracować, to dostawał zlecenia, które
    > przepuszczaliśmy przez naszą firmę.

    Rozumiem, że składki zdrowotne za syna odprowadziliście :-)

    No i super, gratuluję.

    Pozdrawiam

    Piotrek