  • 1. Data: 2003-03-25 08:07:37
    Temat: Dostęp do internetu w ksp
    Od: Krzysztof Jastrzębski <f...@p...com>

    Wierzę, że koszty dostępu do internetu można od podatku odliczyć.

    U nas jednak sieć osiedlową zorganizowali studenci nie posiadający
    osobowości prawnej, nie dają więc żadnej bumagi i płatności są "na gębę".

    Czy mogę to do ksp wliczyć na podstawie dowodu wewnętrznego na którym
    będzie wyłącznie mój własny podpis i brak podpiętego dokumentu dostawcy ?

    Krzysztof Jastrzębski <><

  • 2. Data: 2003-03-25 20:17:04
    Temat: Re: Dostęp do internetu w ksp
    Od: "Lora" <l...@i...pl>

> [...]
    >
    > Czy mogę to do ksp wliczyć na podstawie dowodu wewnętrznego na którym
    > będzie wyłącznie mój własny podpis i brak podpiętego dokumentu dostawcy ?

    moim zdaniem nie za bardzo, wolałabym jakis dokument, albo umowę dzierżawy z
    tymi studentami.
    po 2 płacisz pewnie niewiele, max 50 zł. wiec czy jest sens wrzucac to w
    koszty? nie lepiej poszukac ich gdzie indziej?
    moze delegacje? koszty zwiazane z samochodem>?

    Lora
    #gg 1016627