  • 11. Data: 2003-01-23 22:01:44
    Temat: Re: Dowod ubezpieczenia zdrowotnego
    Od: "Inf" <i...@n...us>

    pix wrote:

    > Eech... wobec tego przeczytaj jeszcze raz i powiedz gdzie tam
    > jest mowa o papierowych wydrukach, bo ja widzę tylko
    > "elektroniczne nośniki informacji" ;-)

    A mnie sie wydaje, ze artykul ten trzeba traktowac jako calosc, nie zas
    wyrywac z kontekstu pojedyncze sformulowania. Ostatecznie to ustawa, a nie
    rozporzadzenia (czytaj: instrukcja) dokladnie i w podpunktach stwierdzajace,
    co, jak i gdzie.
    Ale nie nalegam - ostatecznie przed takim US czy ZUS kazd z nas bedzie
    musial tlumaczyc sie sam. Sam niech zatem zadecyduje, co mu wystarcza jako
    podpora, a co nie;-)

    Pozdrowienia
    Inf

  • 12. Data: 2003-01-23 22:32:26
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > wyrywac z kontekstu pojedyncze sformulowania. Ostatecznie to ustawa, a nie
    > rozporzadzenia (czytaj: instrukcja) dokladnie i w podpunktach

    Rozumiem, że banki tną koszty ale zamieszczanie przez nie takiej formułki
    jest według mnie jednak pewnym nadużyciem i wprowadzaniem w błąd.
    Jakoś nie widzę takiej interpretacji, która pozwoliłaby w myśl tego przepisu
    faktycznie ją uzasadnić.
    IMHO najbliższe tego przepisu są potwierdzenia z Inteligo (pliki pdf), choć
    tutaj również można mieć trochę wątpliwości.

    > Ale nie nalegam - ostatecznie przed takim US czy ZUS kazd z nas bedzie
    > musial tlumaczyc sie sam. Sam niech zatem zadecyduje, co mu wystarcza jako
    > podpora, a co nie;-)

    A z tym stwierdzeniem to oczywiście zgadzam się w całej rozciągłości ;-)

    pozd.Pix