  • 1. Data: 2003-01-22 23:10:30
    Temat: wspólne rozliczanie
    Od: "Patrycja" <h...@o...pl>

    Witam!
    W dniu 1 marca br. wychodzę za mąż, czy będę mogła się wspólnie z małżonkiem
    rozliczyć za 2003?
    dziękuję
    Patrycja

  • 2. Data: 2003-01-23 07:34:54
    Temat: Re: wspólne rozliczanie
    Od: "Biedrona" <b...@p...pl>

    > Witam!
    > W dniu 1 marca br. wychodzę za mąż, czy będę mogła się wspólnie z
    małżonkiem
    > rozliczyć za 2003?

    nie ale w 2004 będziesz mogła

  • 3. Data: 2003-01-23 12:01:02
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Witam!
    > W dniu 1 marca br. wychodzę za mąż, czy będę mogła się wspólnie z małżonkiem
    > rozliczyć za 2003?

    Nie, malzenstwo musi trwac caly rok.

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 4. Data: 2003-01-27 14:18:07
    Od: "Piotrek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Biedrona" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > małżonkiem
    >
    > nie ale w 2004 będziesz mogła

    pod warunkiem ze nie bedzie rozwodu do 31.12.2004 ;-))))))

  • 5. Data: 2003-01-27 17:04:03
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Piotrek <p...@o...pl> wrote:
    > pod warunkiem ze nie bedzie rozwodu do 31.12.2004 ;-))))))

    Nie ma obaw-tak szybko rozwodu nie dostanie.Wiem coś o tym.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet