  • 1. Data: 2002-09-25 11:33:08
    Temat: Druk na wybór kwartalnego VAT
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Czy istnieje jakiś urzędowy druk na wybór kwartalnego rozliczenia VAT
    za IV kwartał? Czy też może trzeba to napisać samemu?
    Jeśli istnieje taki druk, to czy można go znaleźć gdzieś w sieci?

    Znów będą kolejki w US, bo dali na to raptem tydzień

  • 2. Data: 2002-09-25 11:48:42
    Temat: Re: Druk na wybór kwartalnego VAT
    Od: "KP" <k...@g...pl>

    obawiam sie ze niedosc ze nie maja drukow to jeszcze nie wiedza w ogole o
    nowelizacji ustawy w US, moj znajomy dzisiaj tego doswiadczyl (panienka z
    okienka potraktowala jego odwiadczenie szczerym usmiechem). Zobacz 1 str.
    dzisiejszej Gazety Prawnej

    Karol

  • 3. Data: 2002-09-25 12:24:31
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "KP" <k...@g...pl> wrote in message news:ams7ra$9eu$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    > okienka potraktowala jego odwiadczenie szczerym usmiechem). Zobacz 1 str.

    Gazeta gazeta, a przepisy przepisami !
    Kto chce niech pisze wniosek i wysyla do US poleconym za ZPO,
    i sprawa zalatwiona, a jezeli przepisy sie 'nie przyjely'
    w jakims US, to juz kwestia tego US a nie podatnika !

    Pozdro

    sap

  • 4. Data: 2002-09-25 12:27:41
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Sama dzisiaj doświadczyłam tego w swoim US - nie mają jeszcze rozporządzeń
    wykonawczych, więc nic nie wiedzą (a raczej tylko z prasy - a dla nich to
    nie jest podstawa działania) i każą czekać. Najlepiej jest zrobić tak jak
    radzi Prawna - wysłać wniosek pocztą. Wtedy przyjąć go muszą, a zresztą
    wtedy już może coś będą wiedzieli nt. zmian ustawy. Wzór wniosku podawała
    Prawna w wydaniu papierowym parę dni temu.
    Pozdrawiam, Graszka

  • 5. Data: 2002-09-25 16:23:34
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wtedy już może coś będą wiedzieli nt. zmian ustawy. Wzór wniosku podawała
    > Prawna w wydaniu papierowym parę dni temu.

    Ustawa nie przewiduje konieczności wydania przepisów wykonawczych, zatem
    chyba ich nie będzie.

    A może ktoś przytoczy ów wzór podany przez Gazetę Prawną ?

    Z.K.

  • 6. Data: 2002-09-25 21:19:04
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze k...@g...pl:

> [...]
    > okienka potraktowala jego odwiadczenie szczerym usmiechem). Zobacz 1 str.

    A o co chodzi???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim

  • 7. Data: 2002-09-25 22:22:51
    Od: c...@r...com (ChrisS)

    > A o co chodzi???

    O ostatnią nowelizację ustawy o vat pozwalającą m.in. rozliczać "małym
    przedsiębiorcom" (MP) VAT kasowo za okresy kwartalne. Zajrzyj
    do Dz.U. nr 153 poz. 1272 i Dz. U. nr 155 poz. 1290 np. tutaj:
    http://www.nettax.pl/serwis dział publikatory

    ChrisS
    Krzysztof Sudoł

  • 8. Data: 2002-09-26 07:57:42
    Od: Nikt <n...@p...onet.pl>

    Zygmunt Kałuża wrote:

    > A może ktoś przytoczy ów wzór podany przez Gazetę Prawną ?

    Wysyłam na priv w formacie rtf z worda
    Wysłałbym na liste, ale chyba będzie zbyt dużo uburzonych za załączniki

  • 9. Data: 2002-09-26 08:42:17
    Od: "arturoo" <5...@p...onet.pl>

    uprzejmie prosze o przysłanie załącznika

    --
    pozdr
    arturoo

    :