  • Data: 2014-08-17 21:29:47
    Temat: Re: Drukowanie faktur VAT na waskim papierze
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 17 Aug 2014 08:49:38 -0700, silos10000 napisał(a):

    > Tworze program na urzadzenia przenosne (tablet, smartfon z systemem
    > Android) do wystawiania m.in. faktur VAT. Faktury docelowa maja byc
    > drukowane na malych drukarkach mobilnych (nie fiskalnych) poprzez
    > polaczenie Bluetooth na papierze termicznym o szerokosci okolo 5 cm.
    > Wszystkie dane oczywiscie beda jedna pod druga, czyli naglowek
    > (sprzedawca, nabywca, daty, formy platnosci), sprzedany asortyment w
    > kolejnych wierszach oraz stopka (podsumowanie, rozbicie wg stawek VAT,
    > slownie oraz pola do podpisow).
    > Moje pytanie dotyczy tego czy mozna tak waskie dokumenty faktur drukowac
> [...]

    Jeśli masz drukować faktury to może być dowolna drukarka. Drukarka
    fiskalna służy do druku paragonów fiskalnych.
    Ale klienci będą cię klęli za ten druk termiczny. Czytelność czegoś
    takiego to jest 6-12 miesięcy. A im potrzeba 6-7 lat. Gdybyś trafił na
    mnie to mnie co pół roku żądałbym wystawienia duplikatu. Bo poprzedni nie
    daje się odczytać ;) Poza tym jak te 5 cm wpiąć do skoroszytu?

    I jeszcze jedno - znajdź aktualną wersję przepisów, bo podpisy to
    obowiązywały wiele lat temu.