  • Data: 2014-08-17 23:48:49
    Temat: Re: Drukowanie faktur VAT na waskim papierze
    Od: Leszek Zur <U...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-17 17:49, s...@g...com pisze:
    > Tworze program na urzadzenia przenosne (tablet, smartfon z systemem Android) do
    wystawiania m.in. faktur VAT. Faktury docelowa maja byc drukowane na malych
    drukarkach mobilnych (nie fiskalnych) poprzez polaczenie Bluetooth na papierze
    termicznym o szerokosci okolo 5 cm.
    > Wszystkie dane oczywiscie beda jedna pod druga, czyli naglowek (sprzedawca,
    nabywca, daty, formy platnosci), sprzedany asortyment w kolejnych wierszach oraz
    stopka (podsumowanie, rozbicie wg stawek VAT, slownie oraz pola do podpisow).
    > Moje pytanie dotyczy tego czy mozna tak waskie dokumenty faktur drukowac
    zawierajace wymagane pola czy musi tutaj byc dedykowana jednak drukarka fiskalna ?

    Orlen na niektórych stacjach drukuje faktury na papierze o szerokości 57
    mm. Koszmar.

    Leszek