    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Duża ulga budowlana
    Date: Tue, 21 Mar 2006 21:31:31 -0600

    lewjulian wrote:
    > Witam!
    > Pytanie mam dość nietypowe bo w zasadzie nie dotyczy rozliczenia podatkowego
    > za rok bieżący a przyszłości. Chodzi o to, że na zasadzie praw nabytych mogę
    > jeszcze przez kilka lat odliczać wpłaty do Kasy Mieszkaniowej, a moje pytanie
    > dotyczy tego czy limit dużej ulgi powinien być w latach przyszłych zmieniany
    > (zwiększany)? Pytam, gdyż nie wiem jaka zasada w odniesieniu do tego limitu
    > obowiązuje a jednocześnie zauważyłem, że przynajmniej od 3 lat się nie
    > zmieniła a jeżeli coś pamiętam to to, że powinna być obliczana w oparciu o
> [...]

    Hmm, trzeby by poszukać w ustawie parę lat wstecz jak ten limit był
    definiowany.
    Patrząc na tegoroczny pit nie ma tam już miejsca na zwiększanie limitu,
    wiec
    a) albo był tak zdefiniowany, że nie ma szans się zwiększać
    b) albo ktoś o tym zapomniał
    c) nikt nie zapomniał, tylko w tym roku się nie zwiększył, więc nie ma
    rubryczki, a jak się zwiększy to rubryczka się pojawi.