    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Duża ulga budowlana
    Date: Wed, 22 Mar 2006 09:51:49 +0100

    On Tue, 21 Mar 2006, witek wrote:

    > Hmm, trzeby by poszukać w ustawie parę lat wstecz jak ten limit był
    > definiowany.
    [...]
    > a) albo był tak zdefiniowany, że nie ma szans się zwiększać
    > b) albo ktoś o tym zapomniał
    > c) nikt nie zapomniał, tylko w tym roku się nie zwiększył, więc nie ma
    > rubryczki, a jak się zwiększy to rubryczka się pojawi.

    d) zmieniono nazwę stosownego parametru, dzięki czemu ustawodawca
    lub rząd zgrabnie zostawił zamiecione pod dywan zobowiązanie
    do rewaloryzacji bez możliwości jego wykonania.

    Przykładem jest "minimalna płaca", zastąpiona "najniższym wynagrodzeniem"
    (albo na odwrót, pamieć mam dobrą ale krótką ;)) co powoduje taki
    właśnie skutek: wypłacać trzeba coś 850 zł min, ale do wskaźników
    bierze się kwotę bodaj ok. 800 zł (ostatnia kwota wg "starej" nazwy).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)