    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dwie firmy jednego przedsiębiorcy
    Date: 15 Jan 2006 16:15:07 +0100

    > Oczywiscie ze wszelkimi konsekwencjami (kapital zakladowy,
    > pelna ksiegowosc, itp.)

    niestety :-(

    i tutaj nasz rozmówca musi policzyć, czy mu się to wszystko opłaca.

    Ale czy masz lepszy pomysł od mojego?

    Np. czy znasz jakiś kruczek na to, aby zrobić ze
    spółki cywilnej odrębnego podatnika podatku dochodowego?

    Albo czy wskazesz sposób na powołanie podatnika podatku dochodowego, który
    nie jest osobą fizyczna ale jest zwolniony z pełnej ksiegowosci i obowiazku
    wniesienia kapitału dochodowego?

    pozdr
    Aleksander