    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Date: Fri, 10 Jul 2015 17:02:27 +0200

    W dniu 2015-07-10 o 16:55, klaus pisze:

    > ??? Coś Ci się chyba pomyliło...

    Coś chyba nie zrozumiałeś.

    > No dobrze, zniżmy się do Twojego poziomu.

    *podwyższamy

    > Podaj podstawę prawną co grozi Przemkowi za wpisanie na fakturze danych
    > nabywcy które podał mu klient np: "Rada Rodziców".
    > Ewentualnie jakieś wyroki/orzeczenia sądów, US lub czegokolwiek na
    > poparcie swoich teorii.

    Po pierwsze - coś chyba Przemek trzęsie dupą na innych wątkach, że chce
    sprzedawać tylko firmom (brak kasy fiskalnej), więc być może taka
    sprzedaż "niefirmie" spowodowała, że od jakiegoś czasu Przemek kasę już
    mieć powinien.

    Poza tym kodeks karny skarbowy - 62 par. 1 i 2 - wadliwe lub nierzetelne
    wystawianie FV (co jest oczywiste, jeśli FV świadomie wystawia się na
    rzecz podmiotu nie będącego kupującym).

    --
    Liwiusz