  • Data: 2015-07-15 11:54:22
    Temat: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.07.2015 o 22:31, (Tom N) pisze:
    > m w

    > "proszę o NIP"

    > <cite>
    > Pan mi podał "Rada rodziców przy SP nr 2"
    > </cite>
    >
    > "Rada rodziców przy SP nr 2" to chyba po dopalaczach się na pytanie o NIP
    > odpowiada, co nie... ;P

    To jeszcze raz: klaus zasugerował że nie można odmówić wystawienia
    faktury, na co ja odpisałem że obsługa tylko dla instytucjonalnych, z
    weryfikacją czy kupujący jest tym za kogo się podaje, jest częsta. Np. w
    hurtowniach wszelkiej maści. I przedstawiłem scenariusz sytuacji kiedy
    ktoś chce kupić na radę rodziców i podaje przypadkowy NIP (jak ktoś
    zasugerował w innym podwątku).

    p. m.